• tel: 013 544 76 64
  • Gratis verzending binnen NL op alle orders vanaf €120
  • Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis
Close This is a message
Close This is a message
Close This is a message
Close This is a message

Leveringsvoorwaarden

Welkom bij de online winkel van Re-issue.

Bestellen

Online winkelen bij Re-issue.nl is eenvoudig. Onze webshop is duidelijk ontworpen, overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken. Intuïtieve bedieningen en verschillende zoekopties zorgen ervoor dat je snel het gewenste product vindt dat je zoekt en je aankoop eenvoudig en betrouwbaar kunt afronden.

Hoe kan ik producten op Re-issue.nl bestellen?


Een artikel bestellen is erg eenvoudig.

  1. Zoek eerst het product uit dat je graag wilt aanschaffen. Dit kan door de algemene zoek optie te gebruiken of een gewenst product te vinden via jouw favoriete merk.
  2. Selecteer jouw maat en voeg het product toe aan je winkelwagen.
  3. Vul vervolgens achtereenvolgend je adres, verzendwijze en betaalwijze in en controleer de inhoud van je winkelwagentje. (Vul eventueel de code van je kortingscoupon of giftcard in).
  4. Klik zodra je gegevens correct zijn ingevuld op ‘Afrekenen’ om de bestelling af te ronden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Over het algemeen word je bestelling direct verwerkt en kunnen wij je bestelling dus niet annuleren. Als je de bestelling wilt annuleren, dan zul je de bestelling retour moeten sturen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van je bestelling. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk verzonden worden. Doorgaans wordt het pakket binnen 2 werkdagen geleverd.

Betalen

Is het veilig om online te betalen?

Re-issue.nl werkt met het beveiligde internet betaalsysteem van multisafepay om de betaling van een bestelling te verwerken.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Er zijn verschillende mogelijkheden om je product(en) te betalen. De betaling wordt altijd in een beveiligde omgeving gedaan. Je kunt je bestelling betalen via iDeal, PayPal, Giropay, Mister Cash of via creditcard (VISA of Mastercard).

Wat is een CVC-code?

CVC staat voor Card Verification Code. Dit is een 3-cijferige code, die je achterop de creditcard vindt. Op de strip waarop je handtekening staat, vind je ook een reeks cijfers. De laatste drie cijfers vormen de CVC-code.

Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van je bestelling. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk verzonden worden. Doorgaans wordt het pakket binnen 2 werkdagen geleverd.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er sprake is van een probleem met de betaling, neem dan zo snel mogelijk contact op met Re-issue: contact@re-issue.nl.


Waarom staat mijn bestelling geannuleerd terwijl ik heb betaald?


Controleer allereerst of het bedrag van de bestelling is afgeschreven van de bijbehorende betaalrekening. Neem vervolgens contact op met contact@re-issue.nl onder vermelding van het ordernummer behorende bij de betaalde bestelling.

Waarom staat mijn bestelling op pending?


De betaling van de bestelling is nog niet binnen waardoor de bestelling niet kan worden verwerkt. Neem contact op met contact@re-issue.nl onder vermelding van het ordernummer behorende bij de betaalde bestelling. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling vast loopt bij het afrekenen?


In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er sprake is van een probleem bij het afrekenen van een bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met Re-issue via contact@re-issue.nl

Bezorging

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?

Je betaalt geen verzendkosten op alle bestellingen vanaf een aankoopbedrag van €120,-, binnen Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag betaal je €6,95 aan verzendkosten. Dit is voor de bezorging op je thuis- of ander bezorgadres.

Verzenden jullie naar mijn land?


Re-issue verzend in principe wereldwijd en wij verzenden naar bijna alle landen. Stel dat wij door omstandigheden of door hoge kosten de bestelling niet naar jouw land kunnen versturen, dan nemen wij contact met je op nadat de bestelling is geplaatst.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst worden, worden in de regel de volgende dag geleverd binnen Nederland. Buiten Nederland gelden andere leveringstermijnen:

  • Nederland: 1-2 werkdagen
  • Europa: 5-7 werkdagen
  • Wereld: 6-14 werkdagen

Welke vervoerder zorgt voor aflevering van mijn bestelling?


De bestelling zal worden bezorgd door DHL of PostNL. Voor bestellingen in het buitenland kan het zijn dat DHL of PostNL de zending in het land van bestelling overdraagt aan een lokale partner.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?


Wanneer je niet thuis bent bij bezorging, zal de verzendpartner je pakket de volgende dag nog een keer aanbieden of, indien mogelijk, bij de buren afgeven. Wanneer het pakket voor de tweede keer niet afgeleverd kan worden, zal de verzendpartner een bericht achterlaten, waarop vermeld staat waar je het pakket af kunt halen. Zo hoef je niet speciaal voor je pakket thuis te blijven.

Kan ik mijn bestelling volgen?


Elke verzending heeft een uniek tracking nummer waarmee de status van de bestelling kan worden gevolgd. Het tracking nummer ontvang je per email van onze verzendpartner.

Kan ik mijn bestelling ophalen in een winkel?


Ja, je kunt je bestelling laten leveren en vervolgens ophalen in een van de winkels van Re-issue (Tilburg: Telefoonstraat 41, 5038 DN of Den Bosch: Snellestraat 29a 5211 EM). Zodra de bestelling is ontvangen kun je deze binnen twee werkdagen ophalen. Zorg dat je een ID bewijs meeneemt van de persoon waaronder de bestelling is geplaatst.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?


Zodra een bestelling succesvol is geplaatst is het niet meer mogelijk om het verzendadres te wijzigen. Mocht je een verkeerd verzendadres hebben opgegeven bij een bestelling dan raden we je aan zo snel mogelijk contact op te nemen met contact@re-issue.nl.

Moet ik inklaring en import belasting betalen?


Nee, voor verzending binnen Nederland niet. Inklaring en import belasting worden geheven als het pakket het land van het verzendadres bereikt. Deze kosten moeten betaald worden door de ontvanger van het pakket. 
Re-issue is niet verantwoordelijk voor deze kosten en betaald deze kosten niet omdat wij geen invloed op deze kosten hebben.

Ruilen / Retourneren


Een bestelling op Re-issue.nl kan binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden, mits de producten in originele staat verkeren. De factuur, meegeleverd bij de bestelling, dient tevens als retourformulier. Instructies en het retouradres staan hierop vermeld. De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Wanneer je een pakket retour zendt, ontvang je bij het postkantoor een zendingsbewijs. Bewaar dit goed zodat het pakket eventueel getraceerd kan worden.

Let op: Producten uit de sale met een kortingspercentage van 50% of hoger kunnen niet meer worden geruild.


Retour adres 


Re-issue
 Tilburg
Telefoonstraat 41

5038 DN Tilburg


Re-issue
 Den Bosch
Snellestraat 29 A
5211 EM 's-Hertogenbosch

Het terugsturen van een artikel


Let er op dat we alleen retouren accepteren wanneer het product in originele staat verkeerd, inclusief alle eventuele schoenendozen, aanhangsels en accessoires. Verzend je retour daarom altijd goed verpakt in een verzenddoos. Wanneer het sneakers betreft mag de originele schoenendoos niet als verzenddoos gebruikt worden, deze dient vrij te blijven van stickers, plakband e.d. Alle retouren worden met bekwame spoed behandeld.

Bij een omruiling streven we er naar binnen 2 werkdagen na ontvangst het nieuwe paar te verzenden.

Een terugstorting wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst behandeld, je ontvang hiervan een creditfactuur via de mail. 

Log hieronder in met je ordernummer en je e-mail om je retour online aan te melden. Bij een omruiling kunnen we dan het gewenste product vast apart zetten en je retour kan sneller worden verwerkt.

Mocht je direct meer informatie willen met betrekking tot een product of jouw aankoopproces , neem dan contact op met een van onze winkels. Kijk voor de exacte openingstijden onder het kopje ‘Store’.

Team Re-issue

Re-issue Tilburg
 - 013-5447664

Re-issue Den Bosch - 
073-6120997