Gratis verzending bij orders boven de € 120 in NL Meer informatie

Go to account settings

Algemene voorwaarden

Veel gestelde vragen

Welkom bij de online winkel van Re-issue.

Bestellen

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Over het algemeen verwerken we uw bestelling onmiddellijk, daarom kunnen we uw bestelling niet annuleren. Als u uw bestelling wilt annuleren of niet tevreden bent met het product (en), kunt u de bestelling terugsturen. Zie retourneringen voor meer informatie.
 

Hoe weet ik dat mijn bestelling succesvol is geplaatst?

Als uw bestelling succesvol is, ontvangt u onmiddellijk een geautomatiseerde e-mail om de bestelling te bevestigen en om u op de hoogte te houden van de levering. Dit betekent dat de betaling succesvol was.
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat het product of de producten niet op voorraad zijn of dat er een probleem is geweest met de betaling, als dit het geval is; Neem dan zo snel mogelijk contact op met Re-issue: [email protected] . Als het product op voorraad is en de betaling is ontvangen, ontvangt u ook een e-mail wanneer de bestelling wordt verzonden. De track & trace wordt binnen 24 uur verzonden door onze verzendpartner 'PostNL'.
 

Ik het verkeerde product of de verkeerde maat ontvangen

Controleer de e-mail met de orderbevestiging als dit het geval is. Volg daarna het proces voor retourzending. Zie retourneringen voor meer informatie.
 

Ik heb een vies of beschadigd product ontvangen

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Re-issue na ontvangst van uw bestelling, zodat we u kunnen helpen bij het retourproces. Als een product al is gedragen of gewassen, accepteert Re-issue de retourzending van het product niet.
 

Ik heb geen bevestigings-mail ontvangen

Re-issue kan helaas niet voorkomen dat onze e-mails soms in de map spam terechtkomen. We raden u aan uw spambox te controleren.
 

Waar is mijn bestelling?

Om uw bestelling te volgen, kunt u het volgende doen:

  1. Zorg ervoor dat u een bevestiging per e-mail hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling.
  2. Meld u aan bij uw account op re-issue.nl en controleer uw bestelling in het systeem;
  3. Gebruik het trackingnummer van de verzendpartner om de bestelling te volgen.
 

Betalen

Is het veilig om online te betalen?

Ja, Re-issue maakt gebruik van een beveiligd internetbetalingssysteem genaamd Multisafepay om de betaling van een bestelling te verwerken.
 

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd op re-issue.nl?

Klanten van Re-issue kunnen kiezen uit verschillende betalingsopties. De betaling gebeurt altijd in een beveiligde omgeving en kan op verschillende manieren worden gedaan: iDeal, PayPal, Giropay, Mister Cash of Credit Card (Visa of MasterCard). Een alternatieve betalingsoptie is de Re-issue-cadeaubon.
 
 

Wat is een cvc-code?

CVC staat voor, Card Verification Code. Dit is een code van drie cijfers, die u achterop uw creditcard vindt. Op de strook waar uw handtekening staat, vindt u ook een serie cijfers. De laatste drie cijfers vertegenwoordigen de CVC.
 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is betaald?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvangt u een onmiddellijke geautomatiseerde e-mail met een overzicht om de bestelling te bevestigen. Dit betekent dat de betaling succesvol was. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden. Normaal gesproken wordt het pakket binnen 2 werkdagen geleverd (NL).
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er een probleem is met de betaling. Neem zo snel mogelijk contact op met Re-issue: [email protected]
 
 

Waarom is de status van mijn bestelling geannuleerd (terwijl ik wel betaald heb)?

Dat is jammer. Controleer eerst of het bedrag van de bestelling van het betreffende account is afgeschreven. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, [email protected], met uw bestelnummer van de betreffende bestelling.
 

Waarom is de status van mijn bestelling nog in behandeling?

De betaling van de bestelling is niet verwerkt en de bestelling kan niet worden verzonden. Als dit het geval is, neem dan contact met ons op, [email protected], met uw bestelnummer van de betreffende bestelling.
 
 

Leveren

Hoeveel betaal ik voor een verzending?

We bieden gratis verzending op bestellingen boven het bedrag van € 120, - binnen Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag betaalt u € 6,95 euro verzendkosten. Dit is voor de bezorging bij u thuis of een ander afleveradres. Verzendkosten buiten Nederland worden bepaald door uw locatie en worden verwerkt tijdens de checkout.
 

Verzend je naar mijn land?

Re-issue verscheept praktisch over de hele wereld naar bijna elk land. Als we niet kunnen leveren in het land van uw bestelling, door omstandigheden of hoge kosten, nemen we onmiddellijk contact met u op nadat de bestelling is geplaatst.
 

Hoe lang duurt de verzending van mijn bestelling?

Een bestelling die vóór 16.00 uur op een werkdag wordt geplaatst, wordt meestal dezelfde dag verzonden en wordt meestal de volgende dag binnen Nederland bij u afgeleverd door onze verzendpartner. Dit is afhankelijk van het land waar u woont. De levering van een bestelling is binnen 14 werkdagen als het product op voorraad is.


Levertijd (ca.):
Nederland: 1-2 werkdagen
Europa: 5-7 werkdagen
Wereld: 6-14 werkdagen

* Let op: lokale kosten (douanerechten, omzetbelasting) kunnen aan uw bestelling worden toegevoegd, afhankelijk van uw regio en lokale douanerechten. Deze kosten zijn voor eigen rekening.
 

Welk bedrijf gebruikt u om te verzenden?

Re-issue verzendt alle bestellingen met betrouwbare partners zoals PostNL of DHL. Voor bestellingen in het buitenland bestaat de mogelijkheid dat PostNL of DHL de missie overdraagt aan een lokale partner.
 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent bij aflevering, zal de verzendpartner uw pakket de volgende dag opnieuw aanbieden of, indien mogelijk, afgeven bij de buren. Als het pakket niet voor de tweede keer kan worden bezorgd, zal de verzendpartner een bericht achterlaten om aan te geven waar u het pakket kunt ophalen.
 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, u kunt uw bestelling volgen door de track & amp; trace-code te gebruiken die door de verzendpartner na het plaatsen van uw bestelling naar u is verzonden.

 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel omhalen?

Ja, u kunt ervoor kiezen om uw bestelling te bezorgen en af te halen in onze winkel (Re-issue Tilburg: Telefoonstraat 41, 5038 DN). Zodra de bestelling is ontvangen, kunt u uw bestelling binnen twee dagen ophalen. U ontvangt een e-mail van ons zodra uw bestelling klaar is om op te halen.
 

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Wanneer een bestelling met succes is ingevoerd, is het niet langer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen. Als je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven bij het plaatsen van een bestelling, raden we je aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met Re-issue, [email protected]
 

Betaal ik invoerrechten en invoerbelasting.

Niet om te winkelen in Nederland. Invoerrechten en invoerrechten worden geheven als het pakket het verzendadres heeft bereikt. De ontvanger van het pakket moet deze kosten betalen. Heruitgave is niet verantwoordelijk voor deze kosten en deze kosten worden niet betaald omdat we geen invloed hebben op de kosten.
 

Retouren

Retourneren van producten

Een bestelling op Re-issue.nl kan binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling worden geretourneerd of geruild; mits het product in originele staat verkeert. De factuur, inbegrepen bij de bestelling, dient tevens als retourformulier. Instructies en het retouradres staan hierop vermeld. De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Wanneer je een pakket retour zend, ontvang je bij het postkantoor een zendingsbewijs. Bewaar dit goed zodat het pakket eventueel getraceerd kan worden. Bestellingen die na 14 dagen worden geretourneerd kunnen niet worden geaccepteerd.
 
 
Let er op dat we alleen retouren kunnen accepteren wanneer het product in originele staat verkeerd, inclusief alle eventuele schoenendozen, aanhangsels en accessoires. Verzend je retour daarom altijd goed verpakt in een verzenddoos. Wanneer het sneakers betreft mag de originele schoenendoos niet als verzenddoos gebruikt worden, deze dient vrij te blijven van stickers, plakband e.d. Alle retouren worden met bekwame spoed behandeld.
 
Ruilen

Het direct omruilen van een artikel is helaas alleen mogelijk in onze winkel. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.

 
 

Retour adres

Re-issue Tilburg
Telefoonstraat 41
5038 DN
 

Let op: Producten uit de sale met een kortingspercentage hoger dan 50% kunnen niet meer worden geruild.

 

Wat is de retour periode?

Een Re-issue bestelling kan binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling worden geretourneerd; mits het product in originele staat verkeert.
 

Mijn product is beschadigd. Wat kan ik nu doen?

Als uw product (en) besteld op Re-issue.nl en de schade niet veroorzaakt is door het gebruik van de eigenaar, neem dan zo spoedig mogelijk (binnen 30 dagen) contact op met Re-issue: [email protected], met uw bestelnummer en beschrijving en / of foto's van de klacht.
We zullen de klacht behandelen en de beschadigde producten bekijken. Indien nodig nemen we contact op met de leverancier (merk) van het product / de producten. Als de schade wordt veroorzaakt door een productiefout, zorgen wij ervoor dat u het product nogmaals (hetzelfde aantal) ontvangt. In sommige gevallen is het mogelijk om een terugbetaling voor het beschadigde product of de beschadigde producten te ontvangen.
 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Als geretourneerde producten door Re-issue zijn geaccepteerd, duurt het maximaal 14 werkdagen voordat de retour wordt verwerkt. Bij een omruiling duurt het maximaal twee werkdagen om het nieuwe paar te verzenden.
Let op - De bovenstaande informatie heeft alleen betrekking op producten die zijn gekocht via de webshop Re-issue.nl, niet in onze fysieke winkels.
 
Store Details
 
BTW NL001779048B43
KVK 18079084
 

Winkelmandje — 0

You cart is currently empty

Inloggen